makellos
untwisted
beautifuLLy b r o k e n


It seems like yesterday that my world fell from the sky
It seems like yesterday I didnt know how hard I could cry
It feels like tomorrow I may not get by
But I will try
I will try wipe the tears from my eyes

I'm beautifully broken and I don't mind if you know it
I'm beautifully broken and I don't care if I show it

Every day is a new day I'm reminded of my past
Everytime theres another storm I know that it wont last
Every moment I'm filled with hope
cause i get another chance
But I will try I will try
Got nothing left to hide

Without the highs and the lows
Where will we go?
Where will we go?

I am beautifully broken, I am beautifully broken
I am beautifully broken and I don't care if I show it

 
13.8.07 20:30


T h i n s p o of the day

13. August 2oo7


13.8.07 19:06


grad back...

...von Arbeit.

bzw. vom Praktikum. Bin seit heute in nem Tierheim. Ist ganz ok da.

Heute gegessen:

* 1 Michschnitte
* 2 trockene Brötchen
* 1 Toast mit Käse und Truthanbrustfilet

mehr solls heute aber auch nicht werden...Das Toast sollte eigl auch nicht sein. Hatte aber Magenschmerzen und deswegen hab ichs gegessen. Nur sind sie jetzt noch schlimmer. Ich lern's aber auch nicht -.-


13.8.07 18:03


Marc Terenzi - Just let me be

Do you know them crows
Their feathers black
They standing round
And waiting for your soul
Wait if you lose control

Do you know them wolves
They're smelling blood
They gonna kill you
If you turn your back
You better watch your step

And somewhere in the cold distance
I see a shadow that once was me

Chorus:
Just let me be
Be like myself
I'll never be somebody else
Into the light
Out of the dark
I'll keep on going and follow my heart
Just let me be
Just let me be

Do you know the devil
In disguise
With blood red eyes
Promises everything
If you dance on this string

Do you know that manager
Who smiles
Behind his eyes
He thinks ' bout selling you
Belive in me it's true
Don't be afraid of your resistance
The only chance is to succeed

Chorus:
Just let me be
Be like myself
I'll never be somebody else
Into the light
Out of the dark
I'll keep on going and follow my heart
Just let me be
Just let me be

Just let me be
Be like myself
I'll never be somebody else
Into the light
Out of the dark
I'll keep on going and follow my heart

Can't you see
I'm gonna break free
Just let me be
Just let me be



12.8.07 19:16


hallöchen ihr Lieben

Ja, ich meld mich mal wieder^^"
Mir geht's soweit ganz gut. Hab nen bisschen Stress mit meinem Freund, aber naja, was solls. Will jetzt nicht drüber reden. War auf jedenfall ziemlich häftig... =(
Mein Gewicht? Ehm i really don't know.
Ich versuche so wenig zu essen wie möglich. Also nur dann, wenn ich schon anfange vor Hunger zu zittern. Und dann auch nur die Hälfte von dem was ich normaler Weise essen würde.
Ich hoffe, meine Mum bestellt bald die Waage. Lange halt ich es nicht mehr aus.

Bin jetzt für 4 Wochen zu Hause. Also Abends. Nur am Wochenende denk ich mal nicht.
Habe ein Praktikum im Tierheim. Ist aber 35km vin mir entfernt. Die Strecke muss ich dann täglich 2x mit dem Auto zurück legen.
Die Tankstellen werden sich freuen. -.-
Mein Auto aber auch. Ist noch nie so oft längere strecken gefahren^^ Also seit Mai zumindest.

Ja mein Tattoo wird erst am 24.August gestochen. Iwie hat meine Mum was falsch verstanden oder kA.

Naja ich fahr jetzt eben in die Stadt rein, Brötchen holen*, Zigaretten und ne Zeitschrift^^
Bis demnächst dann
Byee eure J2

*will die Brötchen Diät mal ausprobieren.

PS: Gibt neue Sachen auf dem Blog, falls ihr das noch nicht mitbekommen habt: # Videos und seit gestern werde ich verschiedene Lyrics (inkl. Video) posten.

12.8.07 09:13


[erste Seite] [eine Seite zurück]  [eine Seite weiter]
Gratis bloggen bei
myblog.de